vrijdag 25 februari 2011

Veel te lang geleden!

Het wordt tijd voor weer eens een berichtje!

De laatste tijd ben ik erg druk geweest met van alles en nog wat. Zo heb ik bijvoorbeeld uren lopen snuffelen op allerlei sites op zoek naar bijzondere dingetjes voor mijn webwinkeltje. Ook heb ik vele blogs bezocht en daar werd ik helemaal door geinspireerd. 
Zo zag ik bv op een blog iemand die een luciferdoosje schattig versierd met haak- en vilt werk. Nu zijn die doosjes bij me te koop! Geweldig leuk om zelf te gaan versieren!
Ook zag ik dat vele van jullie haakwerk combineren met vilt en knoopjes: de resultaten zijn echt super! Dus kun je bij mij binnenkort ook vilt en leuke knoopjes kopen. Nog niet alles staat in mijn webshop, maar ik doe mijn best!
Wordt er zelf altijd helemaal blij van als er weer zo een doos leuke spulletjes binnen komt. Hebben jullie dat nou ook als je iets besteld hebt?



1 opmerking: